Wednesday, February 16, 2011

lesen.....lesen......lesen.......

                                            bismillahirahmanirahim

Last post pada 6.2.2011...harini 16.2.2011 baru update post terbaru....wau,hampir 2 minggu aku xupdate blog....ni semua gara2 en.mood + en.idea la,menyebabkan saya tiada mood dan kekontangan idea untuk menupdate blog..haha...

ok,kembali kpd topik asal,seperti tajuk yg kat atas tuh...
aku rasa macam percaya dan tak percaya...sebab apa???? sebab aku daftar ambil lesen kereta...aku ni demam ka,apa ka,yg tiba2 aku p daftar lesen kereta..haha.....
aku pun xtau,knp tiba2 aku daftar lesen kereta...

ceritanya bermula,..kawan aku merangkap jiran aku,bagi no.fon sorang pak cik ni,kira mcm ejen untuk ambil lesen la...kawan aku kata,"ko call trus ja pak cik nih,pastu ko gtau ko nak amik lesen kereta"..dah bapa hari ,baru la aku call,pak cik tuh...jadi aku kena amali kereta 24.2.2011......

yeay,aku boleh memegang stereng kereta buat kali pertama dan memandu buat kali pertama...kalau kena bawa atas jalan raya,kesianla kat pengguna2 jalan raya tuh,kalau ternampak ada kereta yg terpampang huruf  L DI belakang kereta tuh..sebab pemandu tuh,baru first time bawa kereta ,jadi munkin jadi macam2 kura2 la..
tambahan pula,aku memang "buta" pasal kereta,..setakat nak hidupkan enjin aku tau la,nak suruh masuk gear,minta maaf bnyk2..haha.....

ok la,setakat nih j kot cerita aku yg ntah papa ni..xtau nak tulis pa lagi..idea dah hilang sbb lama x tulis karangan...haha....

ok..sekian...
t.you kpd yg sudi membaca....

10.20 am....

No comments:

Post a Comment