Tuesday, May 17, 2011

aku tiada perasaan

assalamualaikum....

hari ni dah 17 mei 2011..maknanya ada lagi 3 hari sebelum aku bertolak ke dunia baru aku di IPTA..
orang lain,mungkin dah sibukkan diri untuk mengemas barang2 yg sepatutnya dibawa,tapi aku masih lagi xsedia apa2..aku langsung xrasa seronok atau apa2 perasaan yg sewaktu dengannya lah..

pelik betul aku ni,orang lain kalau dalam masa yg singkat macam ni mesti kalut,tapi aku,biasa ja...aku rasa berat hati nak p universiti..dalam hati aku nih,aku masih rindu dgn pra-u...aku nak berada di alam pra-u..tapi apakan daya U dtg meminang aku,jadi aku terpaksa tinngalkan pra-u dan pergi k U...
aku harap aku boleh sesuai kan diri dgn suasana baru tuh..

bukan setakat suasana,tapi cara pembelajaran sekali..pa yg pasti mesti semua tuh berbeza dgn apa yg aku alami masa sekolah...jumpa subjek baru,jmp kawan baru n mcm2 la....

kadang2 aku rasa mak ayah aku pula yg terlebih excited dari aku yg nak masuk IPTA..haha..diorang la yg bersemangat ajak pergi beli barang,bayar yuran dan sewaktu dgnnya...huhu..apapun terima kasih kat mama dgn abah sbb xmerungut walaupun kna keluarkan banyak duit demi nk nli barang nak masuk U.....

No comments:

Post a Comment