Thursday, September 29, 2011

hitam putih kehidupan.....

Aku xtahu,apa yang jadi dengan diri aku hari nih...nak kata demam,xdemam pun,sihat ja...tapi harini tiba2 aku suka kacau kawan aku...aku ambil gmbr dia aku buat sbg DP fb aku,nakal kan aku??
knp dengan aku nih???

TIBA-TIBA aku rasa tension dengan diri aku sendiri,selalunya aku jarang tension ngan diri aku,tapi hari nih ,diri aku buat aku jadi tension...nih kali pertama aku pendam sorang2,selalunya aku akan cari besties aku,aku akan cerita kat dya,tapi harinih aku senyap....mungkin aku xnak ganggu dya,sebab dya pun tension dgn masalah dya..petang kelmarin dya dah buat luahan hati dan perasaan kat aku,jadi xkan aku nak tambah beban dia lagi kot..
aku tak suka fikir benda yang dah lepas,tapi knp aku perlu fikir juga benda tuh?? warghhhhhhhh,aku tak suka..tapi kenapa ia mesti melibatkan masa depan aku??? KENAPA KENAPa KENAPA????
knp aq xmacam org lain??
banyaknya dugaan yg ALLAH uji aku,mungkin ALLAH nak tgk aku sabar atau x....
ok,aku akan try bersabar...tapi boleh kah?
aku xkuat nak hadapi semua nih...

No comments:

Post a Comment