Thursday, March 17, 2011

menhitung hari yg menentukan HAPPY or SAD ending

                                            bismillahirahmanirrohim

kenapa ek,setiap hari ,setiap masa,setiap saat,setiap minit aku rasa seram ja...dlm fikiran aku,xlain dan xbukan asyik terjah pasal result SPM j...aduh boleh x kalau STOP dari bercakap pasal result??? cuak sgt2 bila teringat pasal result...

macam-macam persolan bermain dlm fikiran aku...
"lulus ka aku?","agak2 apala keputusan yg aku dapat??","macam mna aku nak berhadapan dgn family dan org sekitar?","knp la org letak harapn yg tinggi kat aku?mcm na klau xdpt mcm yg org nak??"...
arghhh,lagi aku duk fikir,bertambah serabut kpala aku..kalau aku xfikir pun,memang persolan tuh selalu terjah otak aku....

tiba-tiba tahun ni aku rasa takut yg amat sangat untuk ambil result...aku harap sangat result aku nanti result yg blh menggembirakan hati aku,hati kedua ibu bapa aku,hati guru2 aku..
kawan2 aku,semuanya xsabar nak ambil result,tapi aku???ntah la...
pa yg aku tahu,aku rasa takut sangat nak menanti tarikh 23 MAC 2011 jam 10 pagi kat DEWAN SMKAr....
hmm,pa la result aku?semoga result aku lbh baik dari TRIAl...
subjek yg plg aku takut nak tgk masa ambil result tuh
AKAUN,ADD MATH,SEJ,ADD SC, memang aku rasa 4 subjek tuh killer bagi aku.

pa pun result yg aku dapat,aku mesti bersyukur,sbb setakat tu ja rezeki aku,lagipun aku dah berusaha....
Doa Usaha Istiqamah Tawakal...(D.U.I.T)

      ya ALLAH,kau berilah kejayaan kepada kami dalam peperiksaan SPM yg lepas...kau berilah kpd kami keputusan yg blh menggembirakan hati kami,hati kedua ibu bapa kami serta hati guru-guru kami..setidak-tidaknya kau berilah kami LULUS,janganlah kau berikan kami KEGAGALAN....
AMIIN....

No comments:

Post a Comment