Friday, April 22, 2011

kawat rata negeri!!!!!!!

  assalamualaikum
hai semua,harap semua berada dlm keadaan sihat...
ntah kenapa la tetiba ja aku tulis tajuk tuh...mungkin sebab aku teringat kat ckg add math aku kot..haha...sebab ckg nih,pantang dgr kena pergi kem,sebab kalau pergi kem mesti la tertinggal subjek yg dia ajar kan..jadi dia pun akn sebut ayat ni
      "ha ,p la kawat rata negeri ..xyah duk belajar..asyik keluar p kem ja...."
hahA,yang peliknya dia xtujukan kata-kata tu kat semua org...ada gak budak kelas aku yg selalu juga terlibat dgn aktiviti luar kelas,tapi dia buat xkisah ja....tapi kalau aku dgn kawan aku,mesti kena punya dgn ayat tuh..pergh mmg menusuk perasaan la...tapi sabar je la kan....CIKGU KAN CIKGU.....

____________________________________________________________________________________

cerita sebenar bermula disini..yg atas tuh sebagai muqadimah untuk permulaan cerita....

disebabkan masa sekolah dulu aktif dgn KRS,dan dianugerahkan pangkat yg xberapa nak tinggi,jadi hari ni,aku dgn kawan aku,pergi la sekolah jadi jurulatih sementara untuk pasukan kawad KRS sek kami..kira macam pergi menabur bakti la,dalam lirik lagu sekolah pun ada sebut

                                Kami SMKAr 
                                sentiasa BERBAKTI
                                kepada nusa dan bangsa
                                kami korbankan jiwa

                                kami SMKAr
                                menuju kejayaan
                                kepada ayah dan bonda 
                                tidak kami lupakan

                                BERFIKIR , BERILMU 
                                BERCANDA MEMBINA MINDA
                                BERFIKIR , BERILMU
                                BERCANDA MEMBINA MINDA
                                
                                 Kami SMKAr 
                                 sentiasa BERBAKTI
                                 kepada nusa dan bangsa
                                 KAMI AKAN BERJASA
                                 KAMI AKAN BERJASA

cuba hayati lirik tuh,dalam tuh pun ada disebut mengenai BERBAKTI,jadi masa ni la kami gunakan untuk ajr adk2 KRS nak kawat...
sebenarnya kawat ni best,tapi tadi nih,letih sikit la,sebab dah lama xkawat,jadi fitness pun slow la..huhu...tapi xpa,demi adk2 kami kuatkan juga...tadi ajr diorang kawad dari pukul 4.30-6.30 ptg la..kesian kat diorang kena kawat tgh panas..hehe....
kali ni kami menggunakan KELEMBUTAN..dah xgunakan KEKERASAN macam yg kami lalui dulu...wah bertuahnya adk2 ni dapat kakak -kakak senior yg baik..haha....

akhirnya terubat juga rindu aku nak kawat..hehe....
  " KRS NO GIVE UP,KRS NOMBOR 1 .......KRS ,BOLEH !!!.......KITA BAKO"
(sedikit daripada petikan tepuk2 yg diajar kpd bdk2 KRS..).

No comments:

Post a Comment