Saturday, April 21, 2012

duit RM1 bkn mudah nak cari...

assalamualaikum


eh,aku buka email k blog nih??
belek punya belek,ha btul la blog,tapi napa lain ja,
rupanya blog berwajah baru... pening juga..hahah
tulah padahnya kalau lama x buka blog,bla dh jadi mcm nih baru tau pening..huhu..

ok,sebenarnya aq bkan nak cerita pasal blog berwajah baru nih...
tapi aku nak bagitahu,yang sebenarnya susah juga nak cari RM1 dalam hidup nih..
kadang2 dgn RM1 tuh hanya boleh beli sikit ja barang,kadang kita x perasan pun yg kita dah habiskn beringgit2 untuk beli barang,sebab barang tuh sikit sgt..

sekarang aku dah tau,susahnya nak cari duit untuk nak teruskan kehidupan...
patutlah mak ayah aku sanggup ikat perut semata2 nak bagi duit kat anak bila mereka kesengketan wang...

patutlah ramai anak muda sekarang berlumba2 mencari kerja kosong sebab nak cari duit poket ..
sampai semua kedai penuh dgn pkeja baru...
sebenarnya aku pun tergolong dlm golongan tuh,sebab aku pun nak cari duit poket sendiri juga,
disamping xnak buang masa sempena cuti sem nih..

aku xank taip panjang2,penat... ;p



  i jump you jump...   ------> nih la untung bla kerja kdai cd,sbb boleh tgk movie free,disamping meniru ayt dlm movie tuh.. :p

  

No comments:

Post a Comment