Sunday, April 1, 2012

Semester 2 yang terbaik :)

agak lama jugalah blog ini dibiarkan tanpa ada cerita yg di tulis..
bukan sengaja tapi tak sengaja nak biar blog ini sendirian..
sebenarnya boleh ja nak update selalu tapi disebabkan perlu selesaikan hal lain jadi terbantut lah niat nak update blog nih..

sebenarnya,aku hanya menunggu masa yg sesuai untuk menaip kat sini..
masa kat asrama,jangan haraplah nak boleh update blog sebab tiada WIFO..
klau nak guna internet pun mengharapkn belas kasihan kawan2 untuk pnjam berukband..hee

Alhamdulilah,aku dah berjaya habiskan final exam dengan tenang... harap keputusan nanti,keputusan yg best..sebenarnya,sayang juga nk tinggalkn semester 2 nih...
bila di ingatkan kembali banyak peristiwa suka dan duka yg berlaku sepnjang sem 2 nih..
masa sem 2 nih la ada org yg ajar aku mcm na nk atur masa,bagi nasiht suh belajar n mcm2 lagi.....

dan sekarang aku dah bebas dari dibelenggu masalah xreti kira,xleh hafal n masalah dengan subjek surveying yg kira2 xnak close ... sebab semuanya dah dicurahkn masa final exam lepas
semester 2 dah abis,tunggu result la pula,itu yg paling takut...

sesungguhnya semester 2 nih la yang banyak ajar aku perkara baru.. mengenai persahabatan,hormat mnghormati dan sebagainya.. banyak pengalaman yg aku dapt dalam semester 2 nih,yang pengalaman tuh aku tidak akn dpt masa dlm kelas...

dah mls nak taip,nak tunjuk gambar je..
     Jom tengok gambar budak kelas aku...

                                .. MEMORY DGN APD2Ba ...
"model tangga" di bangun akademik UNISZA
UiTM DIHATIKU!!... kami sayang UiTM Arau  <3

bdk APD2Ba dgn lect.ASTRONOMY...

nak naik k balai cerap UNISZA kna mendaki "bukit"..

en.taufan sedang bagi penerangan pasal alat...

sesi "membuli" sir fadzly

APD2BA ... We Are Surveyor

SURVEYOR cita2 kami,
 GEOMATIK pilihan kami











No comments:

Post a Comment