Monday, October 24, 2011

memory dgn budak2 APD1Ca

assalamualaikum...
YEAHHHHHHHHHH... finally cuti sem nih sangat menyeronokkan aku...
terbaik la,cuti sebulan aq xtau nak buat pa...memory slps SPM kembali lagi..haha...
ok ,aq xnak bercoloteh,taip merapu ..haha...

ok fine,long time i not update my blog...
i don't have any idea to update..
but today im tried to update...

weh,
xlama lagi nak masuk SEMESTER 2 dah,biar betul??
warghhhh,4.11.2011 keputusan final sem 1 keluar
oh no,aq xsanggup nak tengok result aku with flying colour tuh...
                            hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
agak2 macam-mana la semester 2 nantikan?
tunggu dan lihat saja la...
i don't know,what im to desribe about my semester 1,
it's best,it's bored??
i don't know that...what i know is
it's give me new experience with new challenges
i knew my new friend....

              "DIP.GEOMATIC SCIENCE, APD1Ca"
that my course n my group....
seriously,that course make me burden sometime...
i must studied PHYSICS,wau its so wonderful ...

many memories is desribe with APD1CA..
with 8 girls and 15 boys..
happy and sad ending with them, and we like 1 family at UiTM PERLIS,kampus ARAU...

~ SESI FOTOGRAFI apd1ca~
 


gambar semasa LP (latihan praktikal)
inilah yg dinamakan THEODOLITE..alat untuk merenung masa depan...haha...


 

No comments:

Post a Comment