Sunday, October 9, 2011

memoir with "MEREKA"

akhirnya,berakhir sudah,semester 1 dan junior di UiTm perlis.....setelah lebih kurang 3 minggu mengharungi final exam yang sangat mencabar....

semester1 mmg bnyak meninggalkan kenangan pahit manis buat diri aku..disinilah aku belajar cara hidup di asrama dgn 2 org roomates aku NUR IZZATI SHAKINA dan NURUL FARHANA kat kolej Dahlia 2....

izzaty dan farhana

aku bersyukur sangat sebab dapat roomates macam diorang nih..macam2 benda baru aku belajar dari diorang...walaupun kami berlainan negeri,daerah,kos tapi kami tetap happy macam 1 family...
memang bohonglah kalau aku kata,kitarang xpernah bergaduh...kitarang memang selalu bergaduh,tapi biasa lah gaduh2 manja..berebut makanan,berebut air dan macam2 lah...tapi semua tuh la yg membuatkan kami jadi akrab....

sedih juga sebab xsempat nak bergambar kenangan sebelum balik ke rumah masing2....
insya-Allah kita akan jumpa lagi sem depan....
apa pun aku SUKA kawan dengan korang...kan kita sehati sejiwa....
                 

No comments:

Post a Comment