Sunday, October 30, 2011

My LOVE,..BUT I CAN'T with u...

ASSALAMUALAIKUM... semuanya sihat2 kot,yg xsihat tuh pandai2 la buat pa yg sepatutnya...

hah,harinih aq wat entry yg "gila"..haha

awat la sekarang nih payah sangat nak dtg idea untuk update,
nak kata otak tepu sebab buat revision final x juga,
final sesi mei-sept 2011 dah lama abis,dah nak tau result dah pun...
tapi idea nih tetap juga xmau dtg2..hummm

harinih memang aku pening...
macam-macam kena fikir..
bila lah aku boleh buat apa aku minat?
aku minat
SASTERA , PSYKOLOGY , PENGAJIAN BAHASA atau BENDA2 YG BERKAITAN KAUNSELING, BAHASA  dan sewaktu dgnnya...

hah sekarang pa benda yang aku buat? langsung xkena dgn minat...
bila aku tgk kawan2 aku belajar benda diorang minat, serius aku jeles teramat sangat

sebab aku xboleh buat benda yang aku minat..aku terpaksa paksa diri aku untuk buat benda2 tuh..
aku tau,otak aku lemah dengan pengiraan yg complex..aku tau aku hanya ok dalam subjek yang memerlukan pembacaan dan kalau ada pengiraan,bukan pengiraan yg sangat complex..



GEOMATIK,dalam geomatik tuh aku kena jmp math,phy ..hah,mana aku nak boleh..tapi bila subject survey aku ok,sbb aku ada pembacaan...
tiba2 harituh aku p temuduga NURSE mana sesat xtau..xpnah aku terlintas dlm diri nak jadi nurse..

lain aku minat,lain yg jadi..huhu..


                              hah,aku dah jadi mcm DOMO-KUN...domo tlg gna intrnet untuk aq..haha


















No comments:

Post a Comment