Wednesday, November 2, 2011

berakhir 1 penantian..ada lagi 2 penantian...

assalamualaikum..

yeah..keputusan untuk penempatan kolej dah kuar..ya,keputusan tuh sangat menggembirakan aku..haha..
sapa x gembira,apabila kena jadi budak NR,
best ok,jadi budak NR..haha
tuh yg aku suka..
org lain mungkin pelik dgn aku,org lain lumba2 nak kolej,tapi aku?
ntah,ikut nasib la,nak dapat kolej,dapat,xnak dapat sudah...

ok..sesungguhnya,apabila aku buka student portal nak check kolej
tiba2 dya kuar benda yg aku suka..series perkataan tuh sangat cantik..
 "PERMOHONAN KOLEJ GAGAL"

jadi sekarang aku nak kata alhamdulilah ata apa?
ok,aku dah pun kata alhamdulilah..pasal nak buat rayuan,
nanti la dulu..hee..

ok...4.11.2011 timbul lagi 1 penantian.. KEPT FINAL PRA DIP. dan DIP mei - sept 2011..
harap2 kali nih with flying colours..    21.11.2011,kept.temuduga SPA kluar..
mana 1 aku duk tunggu tak tau..

ok papun,i want to wish good luck and all the best..wat kawan2 kat uitm yg nk trima result jmaat nih..wat "burung" aku kt matrik,jwab xam elok2.

No comments:

Post a Comment