Sunday, November 6, 2011

keinginan demi masa depan

Assalamualaikum..
bersempena dengan hari raya aidiladha pada tahun ini,saya dengan ini ingin mengucapkan
     SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua bloggers...semoga hari raya korban pada tahun ni memberi banyak erti pada kita..

ok,aku xnak bercoloteh pasal raya...
tapi aku nak senaraikan benda yg aku nak capai dalam hidup aku...


  • dapat lesen P
  • dapat sijil SPM warna kuning - DONE
  • dapat belajar kat menara gading - DONE
  • dapat capai  CGPA3.00 ke atas -
  • konvo DIP,DEG -
  • jadi anak yg membahagiakan mak ayah -
  • jadi cucu yg boleh buat tok gembira sebelum dya memejamkan mata -
  • dapat kumpul sijil peringkat kebangsaan walaupun 1 - DONE
apa korang nak kata pun kata la,aku xkisah sebab aku x berupaya untuk tutup mulut orang....

No comments:

Post a Comment