Thursday, November 3, 2011

penantian 1 penyeksaan

assalamualaikum...

oh no,esok adalah hari yg aku tak tahu nak desribe macam mana..
SEDIH ? GEMBIRA ? SEDIH + GEMBIRA ?

ok seriusly im not ready yet for tomorrow and i feel like i dn't want to see my exam result
can i do that??
takut weh,cuak semua ada..
tak pernah aku rasa macam nih sebelum nih,masa nak amik result SPM lu pun aku still boleh relax..

fikiran aku masa nih sdg bercelaru..mcm2 soalan ada dlm otak aku sekarang
antaranya :
  > adakah keputusan peperiksaan aku,akan musnahkan masa depan aku di UITM??
 > adakah aku akan menangis kegembiraan seperti aku menatap keputusan SPM aku ??
 > adakah aku akan menangis kesedihan,pabila subjek yg aku target x capai sasaran ??
 > adakah aku mampu buatkan ibu ayah aku tersenyum gembira seperti mereka hantar aku kat UITM arituh??

apa pun aku mengharapkan yg terbaik..aku tau aku dah usaha sebaik mungkin,dan aku tahu mungkin akan ada 1 subjek yg aku kena repeat,sebab aku memang xboleh jawab paper MAT133 dgn baik...sebabnya masa ari kertas tuh,aq rasa loya dan muntah...
kalau ditakdirkan kena repeat pun aku xsedih,sbb mmg aku dah jangka..
tapi aku harap pointer aku ok...

perasaan aku mcm org xda perasaan...haha...

" YA ALLAH,KAU KURNIAKAN LAH KEPADA KAMI SEBUAH KEJAYAAN DALAM HIDUP KAMI YA ALLAH..
BIARLAH APA YG KAMI USAHAKAN MEMBUAHKAN HASIL YA ALLAH,
BIARLAH KEPUTUSAN YG KAMI TERIMA KEPUTUSAN YG MENGGEMBIRAKAN IBU DAN AYAH KAMI.."

amiin....

No comments:

Post a Comment