Wednesday, November 30, 2011

hati yg menangis


langit x selalau cerahkan
ada kala nya langit tuh gelap seperti nak hujan
bila langit gelap,manusia masing2 seperti lipas kudung..

sebenarnya,aku ibaratkan langit tuh seperti diri aku\
mungkin orang sekeliling lihat aku seperti tiada masalah
tapi sebenarnya banyak yg tersirat di sebalik hati nih

bila aku tertekan,aku xtahu pada siapa aku nak luahkan
aku luah pada diri aku pun tiada guna,sebab masalah diri aku sendiri
nak luah pada kawan2,xsemua kawan sudi dengar
tapi bila kawan dalam kesedihan,boleh pulak cari kita untuk luahkan

kadang2 rasa cemburu memang wujud 
tapi bila difikirkan,kenapa mesti nak cemburukan
tapi aku tetap cemburu,sebab aku xpernah dapat macam kawan2 aku dapAt
aku nak juga rasa macam mana bila dapat DL..

orang cakap semua manusia otak sama
cuma berbeza kelebihan dan kekurangan
tapi kenapa aku xtahu apa kelebihan dan kekurangan aku?
mana silap aku?

boleh tak kalau aku xmahu hidup?
aku rasa macam apa yang aku beljar selama nih sia2 sahaja
aku dah tiada kekuatan nak kembali kan semangat tuh
aku dah keliru dengan diri aku sendiri
tiap2 hari aku fikir perkara yg sama
aku dah betul2 tertekan.
kadang2 aku tanya diri aku sendiri,betulkah jalan aku lalui sekarang?
kerna aku rasa macam jaln aku ambil nih banyak sangat liku2

No comments:

Post a Comment