Saturday, December 17, 2011

hati kosong

harini hujan renyai-renyai..
memang sejuk,kalau tidur pun best nih...

ok sebenarnya xnak cerita pasal cuaca ke apa k
tapi nak cakap pasal sem 2 nih...

aku sendiri xpham,aku sendiri macam dah alpa dgn janji2 pada diri aku..
aku rasa macam nak quit,tapi aku xtahu,mana aku nak pergi
aku betul-betul dah down,aku xtahu apa yang aku belajar sekarang,
walaupun subjek sem nih sikit,tapi aku xtahu sama ada aku boleh bawa k x
tiba2 aku rasa macam sem nih nak kena dismiss ja

wey tolong la,aku xmau dismiss,tapi ntah kenapa,perkataan tuh asyik muncul dalam fikiran aku..
aku dah xtahu nak luah kat sapa,aku cakap kat parent aku
diorang suruh aku teruskan juga,bagitau kawan-kawan,tapi semua macam xpaham,sebab diorang pointer tinggi2,aku pointer teruk.....

kawan aku yg ada dengan aku kat uitm pun asyik sebut nak quit,apa nih,semua asyik nak quit,aku nak kawan dengan sapa?

macam2 benda jadi,aku xkuat nak harungi semua nih,
memang orang ckap,hidup mesti penuh dengan dugaan,tapi asyik dugaan ja yg muncul,mmg aku xboleh tahan...

No comments:

Post a Comment