Saturday, November 5, 2011

redha dgn apa yg berlaku..

assalamualaikum...

orang lain sibuk cerita pasal result masing2,
tapi aku x semangat nak cerita result aku...
aku tahu,result korang semua gempak2,dekan segala bagai,tiada istilah
repeat dlm result korang..
serius,aku jeles dgn korang..aku tahu korang pandai2,xmacam aku,aku rasa macxam aku buang masa ja
study..tapi pa boleh buatkan,redha je lah...
walaupun xdekan,aku happy dgn result aku,sebab aku x DISMISS..aku tau,benda yg aku belajar
sekarang memang sgt tuff dan org yg betul2 kuat dan tabah ja boleh buat bnda tuh...
pa boleh buat,aku xnak,tapi aku tiada pilihan lain..
gipun aku xboleh dgn subjek kira2...

result aku,ok la...repeat tuh benda biasa la kan...
papun aku gembira dgn
result BEL120,CTU101,SUG100,SUG130...
xpernah dlm hidup aku,bila datang peperiksaan sebenar,english dapat B...selalunya nak dapat C pun payah....
SUG100 tuh aku nak ucap terima kasih kat lecturer aku,sir khairy,sbb selalu marah aku,bagi nasihat kat aku,ajar aku sampai aku paham,dan aku lulus gak paper tuh...SUG130 lgi la,subjek yg aku xpnah study btul2 n selalu main2,ingat macam nak repeat ja..tapi bila tgk result B...terkejut sangat2..

tapi aku tetap kecewa dgn mat133 and phy120...
thank kat kawan2 aku,zaty,masyitah,fira,mas, sbb ajar aku,apa yg aku xpaham...

No comments:

Post a Comment