Wednesday, November 9, 2011

when the end of holiday...

assalamualaikum...

hari ni aku gembira sgt2 sebab aku boleh jumpa bestie aku...dah lama aku xjumpa dya..
dan aku bagi idea paling bernas kat dia..
nak tau??
aku suruh dia datang jumpa aku dgn menunggang basikal...haha..
memang aku kejam,rumah dia dgn rumah aku dah la jarak lebih kurang 2km
aku boleh suruh dia kayuh basikal,tunggu aku kat taman...
weee,best kot dapat buli dya..hee..aku la yg plg dekat nk smp taman,sebab rumah aku dgn taman cuma 500 meter je kot...tapi bila aku sampai,aku tengok dya duh tunggu aku..
ok baik,aku yg lewat walaupun rumah aku dekat..haha

bila dah jumpa,ha,macam2 cerita la jadi...rasa macam taman tuh kami yg punya...hee..
lagipun tadi budak2 xda..

lepas dah tawaf taman tuh,gerak pergi arau mall
masa dekat arau mall jumpa bestie aku gak masa sekolah..yeah
hari ni dapat jumpa 2 org bestie..
sorang bljr kat KMP sorang bljr kat IKIP-UiTM
hmm,diorang semua pandai2,aku je tak..huhu..













kawan aku yg sentiasa tolong aku bila ada masalah...





kawan yang sering jadi tempat aku untuk mengadu...
dioranglah bestie2 yg aku sempat jumpa tadi...
semoga kita akn terus berkawan walau pa pun yg terjadi...

wey,lagi 2 minggu,cuti semester dah nak habis,
aku xmau masuk semester 2...
aku xmau balik p UiTM lagi...
serius bila masuk sem 2 ni,aku akn sunyi,sebab kawan yg rapat dgn aku kat sana dah
bertukar ke tempat lain...
hmm nasib la semester 2 nih,aku xduk kolej..jadi
xdela aku rasa sunyi sangat..aku boleh ulang alik dari rumah,lagipun
rumah aku dgn UITM xdalah jauh mna...lebih kurang 1km  ja..huhu.

No comments:

Post a Comment