Saturday, November 26, 2011

apabila hadirnya sahabat

semua orang ada sahabat kan?|
aku ada ramai kawan,tapi dalam ramai2 tuh xsemua yang sentiasa bersama..
mmg itu adat berkawankan? ok harini aku rasa macam aku nak cerita pasal 4 orang yang sentiasa menyokong aku dalam setiap benda yang aku buat..

                                                   FATIN FARIDAH MOHD NAZRI
        aku panggil dya atin ja..dya ni selalu sokong apa yg aku buat..tapi
                      kadang2 ada juga keputusan aku yg dya bantah.
                      dya memang pandai,kadang2 aku sendiri yang jeles dgn dya .
                                  sekarang dya sambung pelajaran dya kat KMP,aRAU. 
              dya selalu bagi kata2 semangat bila aku down,tapi bila dya down
aku yg x pandai nak beri kata2 smangat kat dya.
aku tau,aku mmg seorang kawan yg teruk.apa yg aku buat kat kau,
kau x pernah nak merungut.. dya nih nampak senyap tapi peramah,kadang2 kalau aku keluar dgn dya,dya la yg akn jadi jurucakap untuk aku..
sesungguhnya aku rasa bersyukur sebab aku boleh kenal kau dalam 
hidup aku.


NUR AFIFAH SHAMSURI
dalam banyak2 kawan aku,dya nih mmg pantang
nampak kamera..mmg hobi dya bergambar dan
memang kena la dgn bidang yang dya amik sekarang.
dya nih selalu buat luahan hati dan perasaan.masalah dya
memang banyak dan selalu aku lah tempat dya nak luah,dya kata..
dya selalu x bagi aku nangis,tapi bila dya nangis xpa pulak.
dya pernah kata kat aku,kalau aku sedih atau gmbira aku kena cari dya.. dya selalu bagi kata2 semangat kat aku macam atin..
untuk pengetahuan kau,sampai sekarang aku masih tertanya2 mcm mana kita boleh 
rapat macam sekarang..

WAN MOHD RYAN ROHIDAR
satu-satunya kawan yg selalu "brain wash" aku.
aku beruntung sebab ada kawan yg selalu bagi nasihat kat aku.
dya nih minat fesyen,jadi kalau sapa2 nak tanya pasal fesyen boleh jumpa dya..
kalau pasal couple aku xtau dya couple k x sbb dya nih mmg pelik.
dya selalu bagi pendapat bila orang lain mnta pendapat ,tapi kadang2 dya pun memerlukan pendapat org lain..
apa pun,aku suka kawan ngan kau,walaupun masa sekolah 
kita xpernah bercakap..:p


kawan biar beribu,cinta nan satu...
aku tau aku xlayak nak jadi kawan yg baik untuk korang.. 
aku selalu buat korang marah,tambah2 ATIN. aku selalu bantah apa yg kau cakap,kadang2 aku buat xlayan ja dengan kau..... aku juga selalu kacau korang,buat korang merajuk dengan aku,aku tau mesti kau marah aku kan PAH sebab aku selalu guna pic kau untuk jadikan DP dalam fb aku,sampai ada orang yg keliru...
kalau aku selalu buat atin marah..pah pulak aku buat dya sakit hati.. kalau RYAN dya sabar ja layan kerenah aku,kadang2 dya pun bosan dgn aku,bila ada problem aku cari dya,bila dya bgi nasihat aku akn jawab ok,hmmm...sampai kadang2 dya anggap aku xbagi respon kat dya..
ok aku minta maaf...
aku sayang korang...

No comments:

Post a Comment