Friday, November 18, 2011

Aku tak kuat untuk harungi semua nih..

Assalamualaikum...

kenapa kebelakangan nih langit bila waktu malam dah x dipenuhi dgn bintang??
aku perlukan bintang tuh untuk menerangi hati yg gelap nih...

setiap apa yang berlaku dalam hidup nih mesti ada hikmahkan?
mungkin kali nih aku x bernasib baik macam kawan2 aku..
pertama sekali aku di uji dgn permohonan kolej gagal..ok aq x menagis sebab tuh..
tiba2 aku diuji pula sekali lagi, keputusan final sem1 aku yang sangat mengecewakan...kali nih memang aku nangis,tapi aku cuba lawan,aku cuba sembunyi,aku cuba untuk jadi kuat...

tapi sekarang,aku hanya menangis kesedihan..bila aku dapat tau yang kawan aku yg sentiasa dgn aku masa kat U dah xkan bersama aku lagi..kenapa aku diuji sampai macam nih???
ok,aku xboleh lawan takdir,mungkin ini bukan rezeki aku..

serius aku sedih + jeles bila tgk kawan2 aku semua balik ke tempat belajar masing2..tinggal aku ja keseorangan ,yang lain semua dah berterbangan..bila jumpa,masing2 hanya senyum,untuk lawan perasaan sedih ... tapi apa boleh buatkan demi masa depan,demi mak ayah,kena tabah la juga...

aku rindu masa sekolah,masa sama2 dgn kawan2...aku xtahu samaada bila masuk sem baru nih aku boleh tempuhi atau x,sebab aku sendiri tahu,yang sem akn dtg nih sangat mencabar dia punya subjek..tapi apa boleh buat,dah tuh keputusan yg aku ambil masa daftar dulu,aku kena juga laluinya..walaupun aku tahu,jauh di lubuk hati aku rasa terseksa dengan semuanih..
aku tak kuat nak harungi semua nih...

merenung masa depan yg belum pasti..

apa kesusahan yang kita alami sekarang mungkin 1 tiket untuk kita senang pada masa depan..

No comments:

Post a Comment