Wednesday, December 22, 2010

everything la...today...haha...

assalamualaikum,bertemu lagi kita di laman blog THECOKODOKSTORY....arini,saya xda topik khusus untuk di share..tapi ,jari jemari saya sungguh ligat bermain di papan kekunci untuk menaip ..haha....
<xda kerja sungguh..haha>...

                                 apa bendalah aku nak cerita harini.....???????............................

think,think,think,think jgn smp tersepak tin..haha.......


                               

                 WANTED!!!!!!!!!!
                               ha,korunk kenal x mamat dlm gambar ni???haha......klu jumpa mamat ni,sila lapor di balai polis yang berhampiran..pa kesalahan dia???dia dah curi pensel kesayangan saya masa kat sekolah..haha.....................<adoi,ni pun nk report polis k??....  hehe..........
nama mamat ni ialah wanmohdryanbinrohidar,bekas pelajar di sebuah sekolah di arau,pelajar jurusan fesyen...cita2 nk jadi pereka fesyen..tapi amik pensel org,wat reka fesyen ..haha......haha sori ryan..gurauan semata2...
       klu nak tau,dia ni pun kawan aku gak..senyap j dia ni.....tapi pandai..pandai subjek BI..hehe...lgi 1 subjek kegemaran dia,FESYEN,msti jadi top student untuk subjek fesyen..heheh.......

                       sebenarnya..saja j,aq letak gmbar mamat ni sbg selingan...ada gambar lain sebenarnya..tapi saja buh gambar mamat ni dulu..haha...........................










                         ha,korunk kenal x,model2 dalam gambar ni????haha....banyak knangan aq ngan diorang....tapi semua dah tinggal kenangan...biasa la..kawan2,mesti akn berpisah juga kan..haha............





                                              hehe..ni masa aku tgh baca ekonomi asas...


             
 ehh.pa benda aku merepek malam ni???adeh..macam2 la aku ni....sebenarnya..saja2 aku letak gambar2 yg kat ats ni....ada bnyk lgi gambar,tapi,nnt la aku sharekan..hehe.....
                  <memang aku xda kerja sungguh mlm ni....>bosan2..haha


                                                         
   

No comments:

Post a Comment