Friday, December 31, 2010

KeNaNgAn 2.0.1.0

             kurang dari 24jam dari sekarang,2010 akan meniggalkan kita semua...macam mana,adakah azam 2010 korang tercapai??kalau dah tercapai alhamdulilah,teruskanlah berazam ditahun baru ni,,,,bagi yang azamnya belum tercapai,jgn putus asa,teruskan dgn azammu itu,dan berusaha untuk mencapai azam tersebut....jika mengikut kalendar inggeris,detik 12malam nanti merupakan tahun baru..tetapi ,jika mengikut kalendar islam,kita telah pun berada di tahun baru..mengikut kalendar islam,tarikh hari ini ialah 25 muharam 1432 HIJRAH,bersamaan dgn 31 disember 2010 mengikut kalendar inggeris..

              sebenarnya aku nak cerita mengenai memori 2010 aku...macam2 memori 2010 yg aku xleh lupakan....kadang2 peristiwa2 itu jugalah aku menjadi matang...
tahun 2010 merupakan tahun yg paling penting dalam hidup aku,kerana aku perlu menghadapi peperiksaan spm dan aku dah pun menempuhi peperiksaan tersebut dgn baik...harap keputusan pun akan terbaik..insya-Allah....

             tahun 2010 juga la ,aku kenal erti persahabatan....baru aku kenal mcm mana kawan yg berpura2 dan kawan yg setia....ada kawan yg hanya ada masa kita senang j,masa susah semua lari...
banyak kenangan dgn kawan2 yang aku xboleh nak lupa...aku gaduh dgn kawan aku,dan aku dapat kawan lain....

            selain itu,2010 juga,kali pertama aku excident ..tapi xteruk la..luka sikit2 j...hari aku excident 2 juga la,aku ada sukan kat sekolah,dan aku terlibat dgn kawad kaki...nasib2...kawad pun terhincut2,sebab sakit kaki,tangan terseliuh..aduh....cubaan..hehe....disebabkan peristiwa 2,smp sekarang,bla ckg tau aku pergi sek dgn moto,semua risau..hehe...sampai ada cikgu yg pesan,bawa moto elok2,jatuh pulak padan muka..haha....ambil berat juga cikgu2 aku..hehe...yg xleh lupa,tgn aku berbalut sbb excident..hehe..org tanya kena apa,diam seribu bahasa..haha...

          hmm,sebenarnya banyak lagi kenangan aku dgn 2010..tapi aku hanya boleh cerita yg ni j..yang lain 2 xboleh,sbb ...........ada lah sebabnya..haha..
ok lah,harap korang semua enjoy baca post aku pada kali ni....hehe....



                 GOOD BYE 2010...
                    WELCOME 2011......................

No comments:

Post a Comment