Sunday, January 2, 2011

2011

ASSALAMUALAIKUM pembuka bicara.....
        hai,hai,hai...bertemu lagi kita di alam blog THECOKODOKSTORY.........hari ni aku nak tulis mengenai 2011....
      
      apa yg ada dgn 2011???..hmm,macam2 la yg menanti dlm tahun 2011 ni....
bila tiba tahun baru j,masing2sibuk dgn nak buat azam baru..macam2 azam tahun baru yang aku dgr...tapi aku tetap dengan diri aku....haha..mungkin aku akan buat sedikit ANJAKAN PARADIGMA seiring dgn usia aku..tahun 2011 aku tdk lagi bergelar pelajar sekolah..aku xperlu lagi menyarung uniform sekolah aku yang warna biru dengan kasut berwarna hitam...yeahhhhhh,xda lagi peraturan2 sekolah yang aku perlu ikut,macam pergi sekolah sebelum 7.40 pagi,beratur kat dataran perhimpunan sambil atur pelajar lain,datang sekolah masa petang buat latihan sukan..huhu...tiada lagi rutin tu,kecualila kalau aku masuk FORM6....huhu...kalau x,tahun2 baru sebelum ni aku sambut dgn status pelajar sekolah...tapi tahun ni x lagi..hehe...
     
     permulaan 2011 aku mulakan aktiviti pertama aku iaitu menaip ..haha...aku mulakan hariku dengan menekan keyboard komp...hehe...dan aku tidur pukul 4 pagi..heheh....<cipta rekod tu,tidur kul 4 pagi..haha>
hari kedua tahun baru disebelah malam,aku sambut dalam suasana gelap..sebab secara tiba2 ,berlaku blackout di sekitar kawasan berdekatan rumah aku.....jam menunjukkan 2305 tiba2 keadaan menjadi gelap dan cerah kembali pada jam 2405....huhu....bertemankan cahaya lilin buat sementara waktu....
                               
                              "SAVE THE EARTH".....

      ha,korang nak tau x,???xtak tahu??...kalau korang tak nak tahu pun aku tetap nak bagitahu juga..haha...
tadi,kawan2 aku call dan mesej aku,diorang kata diorang rindu kat aku..ohh terharunya aku buat seketika..heheh...<saja j aku bagitahu,sebab aku xtahu nak cerita apa lagi..haha>ala,kawan2 aku tu rindu aku sebab,diorang xleh buli aku macam selalu..haha..lagi 1 ,diorang xleh lawan cakap dgn aku..bila diorang cakap j,aku menyampuk..hehe..aku buat siaran iklan ngan diorang..haha.......
dah cuti ni,xde la kawan nak gaduh2,sebab masing2 dgn aktiviti tersendiri...

      hmmm..rasanya cukup la kot,aku tulis untuk hari ini..kalau tulis panjang2 pun,bukannya korang nak baca sangat...jadi lebih baik tulis sikit2 j..bak kata pepatah "sikit-sikit lama-lama jadi bukit....hehe...

No comments:

Post a Comment