Tuesday, January 11, 2011

UPU....< Under Progress Unreal>

assalamualaikum semua..how re u today??i hope you all are PINK IN HEALTH..haha...
<permulaan>hehe..

hari ni,ingat nak post mengenai UPU..hehe..bukan apa,sebab,arini,asik dgr kawan2 yg lepasan SPM2010 asyik sibuk bercakap pasal UPU j...apa yg ada kat UPU 2??knp masing2 macam "kalut" j??aku relax j..haha...bukan setakat relax,aku juga xtau,jurusan apa yg patut aku pilih..adoi..serabut kepala aku pikir sal ni..dush,dush,dush,ouch sakitnya,kna tumbuk..haha..tumbuk diri sendiri sebab masih xdapat jawapan ..haha...

apa yg aku nak amik kat U nnt??ish,aku xtau la...klau xisi xboleh k??kot2 boleh wat mcm nak pindah sek,ikut suka j nak p sek mana,smp sek baru isi borang..haha..boleh x kalau buat macam 2??
mana yg baik??

            >UNIVERSITI
           >POLITEKTIK
          >IPGM
          >FORM6
          >MENGANGGUR
HAHA..xtau,xtau,xtau...aku aim nak masuk POLI j,sbb rasa mcm xlayak untuk pergi U j..hehe...<xde keyakinan diri,mcm ni la>huhu..
tapi apa yg aku nak ambil??ambil akaun??
arghhhhh,cukup la cakap psal akaun,xsanggup dah ...rasa macam akaun 2,macam nak "kick" aku j...aku rasa,aku minat kaunseling,tapi apa yg aku blh ambil untuk kaunseling??
aku da juga mnt dgn teknologi pemakanan n sains kesihatan,tapi minat aku lebih terhadap kaunseling...kalau boleh aku nak jdi macam ex-kaunselor kat sekolah aku,ckg ZULKIPLI BIN OTHMAN....sekarang dya dah jadi pensyarah dlm bdg kaunseling kat IPGM kampus perlis...

hmm,nampaknya aku kena cari juga ,jurusan untuk aku..semoga ALLAH membantu aku dalam setiap keputusan yg aku ambil..insya-Allah..

aku rasa,setakat ni j,aku tulis untuk arini...xde idea nak tulis panjang2..hehe

ups,hampir terlupa pada sorang budak ni..tadi dya pesan jgn lupa masukkan nama dya..tapi disebabkan aku sengaja lupa,aku tulis kat sini j la,nama budak yg xberapa handsome 2..haha...
WAN MOHD RYAN BIN ROHIDAR

P/S:jgn lupa guna kanta untuk baca tulisan yg kecil 2..saja xmau tulis besar2..haha...

No comments:

Post a Comment