Thursday, December 16, 2010

im sorry friend,i want 2 apologive you

untuk kawan2 aku dahulu........

aku nak minta maaf ngan korunk,aku xtau la,ni kali ke berapa aku minta maaf ngan korunk....aku xfaham,apa yg korunk marah sangat dgn aku,sampaikan korunk sanggup nak amik fatin dari aku,sedangkan korunk tau aku dgn fatin kawan baik..xcukup lagikah korunk wat aku macam patung??macam tunggul kayu??tapi nasib baik la,fatin xikut korunk,n dia still setia dgn aku...n aku dgn dia bertambah rapat...

pejam celik,dah lbh kurang 5 bulan kita bergaduh..tapi xpa lah,dah itu yang korunk nak,apa aku blh buat....hanya sbb KEM kita leh jadi mcm ni..sebelum ni kita rapat jew,tp dsebabkan KEM  2 kita gaduh...kadang2 aku fikir,korunk mcm xnak bgi aku berjaya sama2 korunk,korunk nak,korunk je berjaya..bila aku dapat pergi sama2 korunk,korunk mula masam muka dgn aku,xtegur aku,buat macam aku ni org asing,sedangkan dulu kita GENG..sampai hati korunk...aku sabar je dgn kerenah korunk,apa korunk nak buat kat aku,aku xkisah pun,dan aku sanggup berpura2 sebab korunk...korunk salahkan aku dalam hal ni,korunk salahkan kaunselor dlm hal ni,korunk kata kaunselor pilih kasih,..korunk xtau,yang aku ni,selalu je kna mrah dgn ckg,sbb pentingkan kawan2 dari diri aku sendiri..aku xkisah semua 2,sbb aku xnak kehilangan korunk..tapi bila korunk wat aku macam ni,aku mula terfikir",pa gunanya aku kawan dgn diorang,klau diorang nak diorang j berjaya dlm SPM".

memang aku terasa sangat dgn korunk.,xsangka korunk hanya berpura2 kawan balik dgn aku,buat baik dgn aku,ajk makan sekali..rupanya ADA UDANG DISEBALIK BATU,sanggup korunk wat mcm ni...xpa la,aKU  tau,siapa diri aku..aku xmacam korunk,korunk pandai,aku xpandai..tapi korunk sanggup buat aku macam 2..masa sebelum gaduh,klau korunk ada masalah,korunk cari aku,korunk crita msalh kat aku,aku sanggup dgr,wlaupun masalah aku sendiri aku xleh selesaikan..sebabnya,kalau aku xtolong korunk,korunk kata aku sombong..tapi bila jadi mcm ni,korunk tinggalkan aku...korunk buang aku macam SAMPAH,macam aq dah xda guna...aku bukan nak ungkit,tapi itulah realitinya..kawan sebelah aku pun,buat macam aku xwujud,xcakap sepatah pun dgn aku..tegur pun x...sebabnya takut dgn kawan disebelah kirinya..sampai sanggup buat aku macam tiang yg xbernyawa,bila aku tanya,jawapannya saja..ok aku xkisah semua 2...aku ingat masa TRIAL kita akn baik2 semula,tapi rupa2nya  x...aku minta maaf,korunk buat xreti ja dgn aku,bila aku kwan dgn org lain,korunk perhatikan aku macam aku ni PESALAH ANTARABANGSA..AKU XTAU pa yang korunk nak dari aku.....tapi xpa la,lagipun kita dah nak habis sek,n munkin dah sukar untuk jmp....

bila dah jadi macam ni,baru aku kenal erti kawan...baru aku tau mana 1 kawan yg faSik dan baik...btl la org kata"kawan masa kita gembira ramai,tapi bila kita sedih xramai kawan yg menghampiri kita macam masa kita gembira"..aku xkisah pun,dgn semua ni..aku xkisah sama ada korunk nk kawan dgn aku k x,..sebab itu adalah hak korunk untuk berkawan.....tapi ikhlas aku ckp,aku xleh lupakan kenangan dgn korunk...pa yg korunk wat kat aku,aku anggap macam korunk xwat salah pun kat aku...tapi perasaan benci aku dkt salh seorang dari korunk mmg ada dlm hati aku...siapa dia,biarlah rahsia...aku memang terasa pa yg dia 2lis dalam mesej yg dia hantar kat aku......


p/s: aku 2lis semua ni hanya lah untuk aku luahkan isi hati aku yg dah lama terbuku..bkn tujuan aku 2lis ni aku nk cerita psal apa yg korunk wat kat aku...xda makna pun,aku nk cerita semua 2...aku dah xleh simpan prkara ni lgi,sbb lagi aku teringat,mesti aku mnangis,jadi lbh baik aku luahkan kat cni.....

                                          tamat...the end....

No comments:

Post a Comment